Information


ワインフェスティヴァルに行ってきました。

いくつかのフードコートがあって、

ワインが1杯100円で飲むことができます。

お店に並ぶパンがとてもおいしそうにみえました。

わたしは2杯ワインを飲みました。

楽しい日になりました。

フェスに参加された皆様に感謝です。



2016.3.8

I went to the wine festival in kumamoto japan.
There were the wine place and some bakery place
and some food place.


I saw bread like to be very pleasant to the taste.
Everybody paid 100 yen for a glass of wine.
A glass was sold at the price of 100 yen.
I drunk two glass of wine.
I was interesting and enjoyed a dinner.

Thanks for an enjoyable evening.